Thursday, May 31, 2012

කන්දෙවත්තේ ගැන්සිය නිසා පාසල අහිමි කර ගතිමි.





කන්දෙවත්ත පිහිටියේ පාසලට සැතපුම් කාලක දුරිනි.කන්දෙවත්තේ සිට ඊ ඒ පවුලිස් මාවත හරහා පාසලට පයින් ඇවිද එනවුන් කන්දෙවත්ත ගැන්සියට අයත් විය.රුවිනි දීපානි ඉමදූව,ක්‍රිස්ටීන් සිල්වා,ප්‍රසන්සනී පෙරේරා,ගීතාංජලී අබේගුණවර්ධන,ඉෂානි ලක්මාලි සහ ෂානිකා මෙහි නිත්‍ය සාමාජිකයෝ වූහ.
කණ්ඩායම් දේශපාලනය පිළිබඳ මා ජීවිතයේ පළමු පාඩම උගත්තේ ඔවුන්ගෙනි.මේ පිරිස එක්ව පාසලට පැමිණියහ,එක්ව නැගී සිටියහ,එක්ව විසිර ගියහ.පංතියේ මොනිටර් තේරීමේ සිට කුදුමහත් සෑම කාරියකදීම කන්දෙවත්ත ගැන්සියේ මනාපය තීරණාත්මක විය.ඔවුන් අත "රිමෝට් කන්ට්‍රෝලරය" වූයේ යැයි මම සිතමි.එකල්හී පාසල කන්දේවත්තට ලියා දුන්නාක් මෙන් විය.එය කන්දෙවත්තේ වාසනා,කන්දෙවත්තේ සුභාෂිනී හා කන්දෙවත්තේ මධුභාෂිනීගේ යුගයයි.
මේ පිරිස වැඩකරුවන් මෙන්ම මොළකරුවන්ද විය.ඔවුන් මට මුලින්ම හමුවන්නේ 1987 දීය.ඒ පාසලේ පළමු වසරට සිසුන් ඇතුළත් කර ගැනීමේ සම්මුඛ පරීක්ෂණයේදීය.ඔවුහු පාලර් එක මැද ජේසුස් වහන්සේගේ සුරුවම යට රොක්වී පළාත දෙවනත් කරමින් උන්හ.මා ඔවුන් වෙත පැමිණියේ නමුදු ඒ කිසිවකු මා ගණන් නොගත්හ.එනමුදු මම ඔවුන් හා එක්වීමේ තදබල ආශාවකින් පෙළුනෙමි.ඔවුන් කවුදැයි මා විසින් කිහිප වරක්ම අසන ලද අතර "අපි කන්දෙවත්තේ" යැයි අවසානයට පිළිතුරු ලැබිණ.
පාසලට කිලෝමීටර 26 ක් දුරින් පදිංචි මා පළමු ශ්‍රේනියට ඇතුළත් කර ගැනීම වෙනුවෙන් මාගේ දෙමාපියන් විසින් විශාල මුදලක් වැය කොට සෙන්ට්‍රල් රෝහලට යාබදව නිවසක් කුළියට ගන්නා ලද අතර සම්මුඛ පරීක්ෂණයේදී පදිංචිය කොහිදැයි විමසූවිට අංක 26,කළුවැල්ල,ගාල්ල ලෙස පිළිතුරු දීමට මා හුරු කරවන ලදී.ඒ හුරු කරවීම කෙතරම් හිසරදයක් වීද යත් එකල මගේ මව පියා පමණක් නොව අල්ලපු ගෙදර උදවිය පවා මා දු‍ටු සැනින් ඔය ප්‍රශ්නය අසයි.
සම්මුඛ පරීක්ෂණයේ මගේ වාර එළැඹුනි.පදිංචිය කොහිදැයි යන ප්‍රශ්නය ඇසුවේ මගේ මවගෙනි.එහෙත් ඇය උත්තර බැඳීමට පළමුව "අපි කන්දෙවත්තේ" යැයි මම පැවසීමි.ඒ මොහොත අකුණු දහසක් එකවර පුපුරා ගිය නිමේෂයකි.සම්මුඛ පරීක්ෂණ මණ්ඩලය මුහුණට මුහුණ බලාගත් අතර ප්‍රශ්න ඇසීම එතෙකින් නිම විය.ඒ පිළිතුර ලබා දීමෙන් මා අපේක්ෂා කලේ කන්දෙවත්ත ගැන්සිය මගේ මිතුරන් බව පෙන්වීමටත් ඔවුන් හා එක්වීමටත්ය.
ගාල්ල ශ්‍රී හර්දය කන්‍යාරාම බාලිකා මහා විද්‍යාලයේ පළමු වසරට ළමුන් ඇතුළත් කර ගැනීමේ සම්මුඛ පරීක්ෂණයෙන් මා අසමත් බව ඊට දින පහකට පසුව දන්වනු ලැබිණි.
කෙසේ නමුත් 1988 මාර්තු මස 17 වැනි දින මා පාසලට ඇතුළත් කර ගන්නා ලදී.එය වෙනමම කතාන්දරයකි.

No comments:

Post a Comment

 
;