Friday, August 31, 2012

නාසරත් නිවාසයේ දෑත් ශක්තිමත් කිරීමට "ක්වීන්ස් ඕන්" හි සිට පැමිණි මනූජි ධර්මවංශ




අපිට නිවාස ‍තෝරා දුන්නේ තුන්වැනි වසරේදීය.එදා සිට අද දක්වා නොකැළැල් හා නොබිඳුනු පාක්ෂික සම්බන්ධයකින් මම ඊට බැඳී සිටිමි.මා කැපුවත් "කොළ පාට" වන අතර දේශපාලනයේදී හැර අන් සියලු කාරියන්හිදී මම කොළ පාටට ප්‍රමුඛතාව දී ඇත්තෙමි.

මනූජි ධර්මවංශ මට ලෙන්ගතුවන්නේ මා හතර වැනි වසරේ සිටියදීය.එවකට නව හැවිරිදි වූ මා විසින් ගන්නා ලද අතිශයින් මතබේදාත්මක තීරණයකදී ඈ මට සහයෝගය පළ කළ අතර ඈ වෙනුවෙන් පෙරළා යමක් කිරීමට නොහැකිවීම ගැන මම අදටත් දුක්වෙමි.
1991 වසරේ සිඟිති ක්‍රීඩා උළෙල සඳහා නාසරත් නිවාසය වෙනුවෙන් ඉදිරිපත් කිරීමට හතර වසර "සී" පන්තියට සුදුස්සන් නොවීය.ඉන් වඩාත් කනගා‍ටුවට පත් වූවෙක් වී නම් ඒ මම ය.පංතියේ පසුපෙළක වාඩිවූ ඉන්නා මනූජි ධර්මවංශ මගේ ඇස ගැටෙන්නේ මේ අතරවාරයේදීය.


ඈ අඩි පහයි අඟල් දහයක් උස උත්තුංග දේහධාරී මනා බී එම් අයි අගයක් සහිත සිරුරකට හිමිකම් කී ශක්තිමත් ළමයෙක් වූවාය.තුන් වැනි පංතියේදී ඈ වැටී තිබුනේ ක්වීන්ස් ඕන් නිවාසයටය. ක්වීන්ස් ඕන් නිවාසයට "හයේ-හතරේ" දේහධාරීන්ගෙන් අඩුවක් නොවීය.එබැවින් පහසුවෙන් බිලී බා ගත හැකි යමෙක් වී නම් ඒ ඈ විය.ඈ නාසරත් නිවාසයට පැමිණිය හොත් තවත් දස වසරක ඇවෑමෙන් ඈට නිවාසයේ ක්‍රීඩා නායිකාව විය හැකි බව මා ඇයට පැවසීමි.ක්වීන්ස් ඕන් හි සිටීමෙන් කිසිදා එවැනි තනතුරක් ලැබීමට ඇයට හැකියාවක් නැති බව වැඩිදුරටත් පෙන්වා දුන්නෙමි.
ඒ අනුව ඇගේ පූර්ණ කැමැත්ත මත 1991 වසරේ හතර වසර "සී" පංතියේ නාසරත් නිවාසීය සිසුන්ගේ ලැයිස්තුව නිවාස නායිකාවට බාර දීමේදී මම ඇගේ නම ඒ ලැයිස්තුවේ පහලින් ලිව්වෙමි.
ඒ, පාසල් ඉතිහාසයේ සිදුවූ පළමු නිවාස මාරුවද යන්න මා දන්නේ නැත.එනමුත් මගේ පාසල් කාලය තුළ වූ "පළමු සහ එකම" අදේශපාලනික පිල් මාරුව එයයි.

ඉන් අනතුරුව ඉන් අනතුරුව ගෙවීගිය දස වසරක කාලය තුළ යගුලියෙන්ද,කවපෙත්තෙන්ද,දිවිල්ලෙන්ද,පැනිල්ලෙන්ද,නෙට්බෝලයෙන්ද,වොලිබෝලයෙන්ද,බාස්කට් බෝලයෙන්ද නාසරත් නිවාසය නියෝජනය කරමින් එය ජයග්‍රහනය කරා ‍රැගෙන යාමට ඈ කටයුතු කළාය.මුදලට පිල් මාරු කරන මෙවන් යුගයක මිත්‍රත්වය වෙනුවෙන් ඈ කළ මෙහෙය මට කිසිදා අමතක කළ නොහේ.එනමුදු එදා හතර වසර "සී" පංතියේදී පොරොන්දු වූ පරිදි ඈ නාසරත් නිවාසයේ කැබිනට් මණ්ඩලයට එකතු කිරීම මට නොහැකි විය.එය එසේ වූයේ ධූර කාලය අවසන් වීමට පෙර මම නිවාසය හැර ගිය බැවිනි.

4 comments:

  1. මමත් ආවා මේ පැත්තට. :)

    ReplyDelete
  2. Waiting for a new post.
    How about at-least 1 for September?

    ReplyDelete
  3. how do you remember these stories...really you are a genious!!

    ReplyDelete

 
;